Bestellen
Bestellen bij Azerty is gemakkelijk en veilig. Voor producten die in Raalte op voorraad zijn geldt: op werkdagen voor 23.00 uur of in het weekend voor zondag 22.00 uur besteld, morgen in huis. Bekijk hier veelgestelde vragen over bestellen bij Azerty. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Zelf regelen
Deze vragen stellen onze klanten het meest
Kan ik advies krijgen?
We geven graag advies. Stuur een mail naar zakelijkadvies@azerty.nl en beschrijf zo duidelijk mogelijk wat je precies zoekt. Telefonisch advies is niet mogelijk.
Kan ik een offerte aanvragen?
Ja, stuur een e-mail naar offerte@azerty.nl met het verzoek om een offerte, inclusief artikelnummer en het gewenste aantal.
Hoe lang is mijn offerte geldig?
De geldigheid van de offerte is sterk afhankelijk van de prijzen die gegarandeerd kunnen worden vanuit de fabrikant. Indien de offerte verlopen is kun je contact op nemen met de verkoper op de offerte om een vernieuwde offerte aan te vragen.
Hoe laat ik mijn bestelling assembleren?
Om iets te laten assembleren voeg je een assemblageservice toe aan je winkelmand. Als je je bestelling plaatst gaan we voor je aan de slag: we checken alles op compatibiliteit en nemen contact met je op als iets niet goed past. Het assembleren begint zodra alle artikelen binnen zijn.
Kan ik mijn oude artikel laten afvoeren?
Het afvoeren van oude apparatuur kan bij Azerty altijd. Bij aanschaf van een nieuw elektrisch apparaat kun jij je oude, vergelijkbare product kosteloos retour geven. Dat kan op twee manieren. Je kunt je oude product meegeven aan de PostNL bezorger of je brengt hem zelf naar een PostNL-punt.
Kan ik mijn adres wijzigen?
Je kunt voor het bestellen een adres wijzigen of toevoegen in jouw account, onder Adresboek.
Als je al hebt besteld, maar je bestelling is nog niet verzonden, kan je contact met ons opnemen om je adres aan te passen. Je kunt ook direct mailen naar verkoop@azerty.nl met de volgende onderwerpregel: "Adres wijzigen" + jouw ordernummer. Zet in de mail het nieuwe gewenste adres, zodat we deze kunnen aanpassen. Als het adres is aangepast krijg je van ons een bevestiging.
Wat is ABC-keuze?
ABC-keuzes zijn onze tweedekans producten die wij hebben ondergebracht onder de categorieën 'A-keuze', 'B-keuze' of 'C-keuze'. Voor A- en B-keuzes geldt dezelfde garantie als voor de nieuwe producten, C-keuzes hebben beperkte garantie. Het retourneren van ABC-keuze artikelen werkt hetzelfde als voor andere artikelen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Om je bestelling te annuleren stuur je een e-mail naar verkoop@azerty.nl met als onderwerp: “Annuleren order” + jouw ordernummer. Zodra jouw order is geannuleerd, ontvang je van ons een bevestiging.
Om je bestelling te wijzigen stuur je een e-mail naar verkoop@azerty.nl met als onderwerp: “Bestelling wijzigen” + jouw ordernummer. Vermeld in de mail exact wat je wilt wijzigen in jouw order, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen doorvoeren. Zodra de wijziging is doorgevoerd, ontvang je van ons een bevestiging. Als de aangepaste bestelling een hoger bedrag heeft dan de oorspronkelijke, kan het zijn dat je moet bijbetalen. Als de aangepaste bestelling een lager bedrag heeft, wordt het verschil binnen vijf werkdagen terugbetaald via de betaalmethode die je gebruikt hebt.
Kan ik een vaste staffelkorting krijgen?
Ja, neem contact op met je accountmanager. Mocht je deze niet hebben vraag dan om de mogelijkheden via verkoop@azerty.nl.
Hoe kan ik bulkprijzen aanvragen?
Azerty hanteert bulkprijzen voor bepaalde producten op de site, maar het kan zijn dat de door jou gewenste producten niet vermeld staan. Als je een eenmalige aanbieding wenst, kun je hiervoor een aanvraag sturen naar offerte@azerty.nl.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
We annuleren een bestelling in de volgende gevallen: een vooruitbetaling is binnen 48 uur nog niet binnen, er stond een prijsfout op de website, een product is niet meer leverbaar. Je krijgt hierover altijd bericht via e-mail.
Hoe werken acties en gamecodes?
Kijk voor een overzicht van lopende acties op onze actiepagina. Aan uitlopende acties kun je op dit moment niet meer meedoen. Wel kun je nog een claim indienen als je tijdens de actieperiode een deelnemend product hebt gekocht.
Instructies voor het meedoen met een actie vind je op de pagina van de betreffende actie. Hier vind je ook de claimperiode en voorwaarden van de actie.
Gamecodes ontvang je nadat de bedenktijd is verlopen. Cashbacks moet je aanvragen bij de fabrikant, en worden door de fabrikant uitbetaald.
Kan ik op rekening bestellen?
Als zakelijke klant heb je de mogelijkheid om op rekening te bestellen, dit kan na een beoordeling van onze financiële administratie. Indien het niet akkoord wordt bevonden zullen wij je hiervan op de hoogte stellen per e-mail. Het verwerken van je order kan hierdoor een werkdag langer duren.
Wat is ons prijsbeleid?
Bij Azerty krijg je niet alleen scherpe prijzen, maar ook een service en ondersteuning die je nergens anders vindt. Heb je vragen over ons prijsbeleid of onze diensten?