• Snelle levering uit eigen voorraad
  • Scherpe prijzen
  • Persoonlijke service en maatwerk

Klantenservice

  • Voor extra informatie en antwoorden op vragen.
  • Wij denken met je mee en lossen het voor je op.
  • Geen standaard antwoorden, maar service op maat.
  • Elke werkdag bereikbaar via telefoon en e-mail.

Bezorgen

Bij Azerty kun je je product laten bezorgen, of bij ons komen ophalen. Voor producten die in Raalte op voorraad zijn geldt: op werkdagen voor 23.00 uur of in het weekend voor zondag 22.00 uur besteld, morgen in huis. In principe verzenden wij met PostNL. Mocht je een andere vervoerder wensen, neem dan contact op met onze klantenservice. Als wij direct leveren vanuit de leverancier (dropshipment), informeren wij je hierover. 

Bekijk hier veelgestelde vragen over bezorgen bij Azerty. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Deze vragen stellen onze klanten het meest

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden binnen Nederland kost € 5,95, tenzij anders aangegeven.

Verzenden naar België of Duitsland kost € 6,95.

Afhalen bij Azerty in Raalte is altijd gratis.

Waar is mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling zien in je account. Heb je een artikel besteld dat niet op voorraad is in Raalte? Dan moeten we deze bestellen bij de leverancier. In zeldzame gevallen kan de levering langer duren. Zodra je bestelling door ons verzonden wordt krijg je een track & trace-code. Heb je al een track & trace-code ontvangen, maar wordt de bestelling maar niet bezorgd? Neem dan contact met ons op.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

We annuleren een bestelling in de volgende gevallen:

  • - Een vooruitbetaling is binnen 48 uur nog niet binnen.
  • - Er stond een prijsfout op de website.
  • - Een product is niet meer leverbaar.

Je krijgt hierover altijd bericht via e-mail.

Wat zijn de levertijden?

De levertijd hangt af van onze voorraad. Bekijk de uitgebreide uitleg over levertijden.

Als je een artikel dat op voorraad is op een werkdag voor 23.00 uur of in het weekend voor zondag 22.00 uur bestelt, heb je het meestal de volgende werkdag in huis. Bestellingen die betaald worden via MultiSafepay worden direct verwerkt. Betaal je via bankoverschrijving? Dan kan de levering mogelijk een werkdag langer duren.

Mijn artikel heeft transportschade.

Meld transportschade via een e-mail naar service@azerty.nl met als onderwerp “Transportschade”. Voeg aan deze mail de volgende foto's toe:

  • - De doos van de verzending
  • - Het opvulmateriaal in de doos
  • - De verpakking van het product
  • - Het verzendlabel met track & trace (goed leesbaar)
  • - De schade

Stuur deze mail uiterlijk 48 uur na ontvangst. Dan nemen wij de schade in behandeling en brengen we je op de hoogte van de vervolgstappen.

Kan ik een deellevering aanvragen?

Azerty verzendt orders in principe pas wanneer ze compleet zijn. Als je echter een deel van de producten eerder wilt ontvangen, kun je een verzoek per e-mail indienen bij verkoop@azerty.nl. Houd er rekening mee dat hier mogelijk extra verzend- en verwerkingskosten aan verbonden zijn.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Jazeker, bekijk de openingstijden van de afhaalbalie voordat je langskomt. Je kunt de afhaalbalie vinden aan de voorzijde van het pand. Neem je ordernummer en legitimatie mee, zodat we je snel kunnen helpen.

Artikelen die op voorraad zijn in Raalte kun je meestal dezelfde dag nog afhalen, zolang de balie nog open is. Zeker weten dat het al klaar ligt? Wacht op de afhaalbevestiging of neem eerst contact met ons op.

Kan ik een bezorgmoment kiezen?

Bij bestelling kun je geen bezorgmoment kiezen. Als je toch een afleverdatum wilt kiezen, neem dan even contact met ons op.

Een handtekening voor ontvangst is altijd vereist, tenzij het pakket in de brievenbus bezorgd kan worden.

Kan ik bij een PostNL-punt laten bezorgen?

Als je je bestelling bij een PostNL-punt wilt laten bezorgen, kies dan bij verzendmethodes onder PostNL voor "Afhalen bij een PostNL ophaalpunt".

Ik heb een verkeerd afleveradres ingevoerd.

Wanneer je een order hebt geplaatst en een verkeerd afleveradres hebt ingevoerd, stuur dan zo spoedig mogelijk een e-mail naar verkoop@azerty.nl.

Kan een track & trace code rechtstreeks naar een dropshipklant gestuurd worden?

Dit kan, maar moet handmatig gedaan worden. Wanneer dit wenselijk is kan je dit in de opmerking bij het plaatsen van de order vermelden of mailen naar verkoop@azerty.nl.

Kunnen jullie orders blind/white label versturen?

Ja, overleg met je accountmanager of vraag naar de mogelijkheden bij verkoop@azerty.nl.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

Om het product dat je hebt ontvangen om te ruilen naar het juiste product, vragen we je een retournummer aan te vragen via jouw account. Onze serviceafdeling zal ervoor zorgen dat jij het juiste product ontvangt.

Ik heb de bezorger gemist.

Als je niet thuis bent wanneer de bezorger langskomt, dan geeft de bezorger het pakket af bij de buren. Als dit niet mogelijk is, dan wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Komt het moment van bezorgen jou niet uit, dan is het meestal mogelijk om vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment aan te geven bij de vervoerder.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Is je pakket niet geleverd of duurt het langer dan normaal? Meld dit dan binnen drie weken na ontvangst van de verzendbevestiging bij onze klantenservice. Wij moeten vermiste pakketten namelijk binnen 30 dagen melden bij PostNL. Wij lossen het dan samen met PostNL zo snel mogelijk op.

Toch liever iemand spreken?

Wij zijn via onderstaand e-mailadres bereikbaar en telefonisch op maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur.

loader
Bezig met laden...
loader
Bezig met laden...