• Snelle levering uit eigen voorraad
  • Scherpe prijzen
  • Persoonlijke service en maatwerk

Ondersteuning & klantenservice

Klantenservice

  • Voor extra informatie en antwoorden op vragen.
  • Wij denken met je mee en lossen het voor je op.
  • Geen standaardantwoorden, maar service op maat.
  • Elke werkdag bereikbaar via telefoon en e-mail.

Deze vragen stellen onze klanten het meest

Hoe werkt retourneren?

Als zakelijke klant betaal je mogelijk restockingkosten als je een product retour stuurt. In sommige gevallen kan een product helemaal niet teruggenomen worden.

Is je artikel kapot, of is er na de eerste 14 dagen iets stuk? Dan valt het onder garantie

Bekijk de retourvoorwaarden.

Waar is mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling zien in Mijn bestellingen. Klik op Bestelling bekijken voor een overzicht van je bestelde artikelen. Zodra er een Track & trace-link beschikbaar is kan je daarmee de bestelling volgen. Deze link ontvang je ook per e-mail.

Heb je een artikel besteld met 2-3 werkdagen levertijd? Soms duurt het verzenden vanuit de leverancier langer dan verwacht. We sturen je direct een update als we meer weten.

Hoe kan ik betalen?

Wij accepteren de volgende betaalmethodes op de website:

  • - iDeal
  • - Creditcard
  • - PayPal (Tot € 500,-)
  • - Apple Pay
  • - Google Pay
  • - Bancontact
  • - Bankoverschrijving

Achteraf of in termijnen betalen is niet mogelijk. Ook verzenden we niet onder rembours. Als je je bestelling komt afhalen bij onze balie kun je ook pinnen.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling?

Bij ieder product wordt de levertijd aangegeven. We versturen je bestelling via PostNL als één verzending, zodra alle producten op voorraad zijn, en de betaling verwerkt is.

Producten met de status Volgende werkdag in huis leveren wij uit eigen voorraad en worden meestal dezelfde dag nog verzonden.

Bij een verwachte levertijd van 2-3 werkdagen kan het zijn dat de verzending uitloopt, omdat wij afhankelijk zijn van leveranciers.

Meer informatie over levertijden.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden naar Nederland of België kost € 5,95, tenzij anders aangegeven.

Verzenden naar Duitsland kost € 6,95.

Afhalen bij Azerty in Raalte is altijd gratis.

Hoeveel garantie krijg ik?

Zakelijke bestellingen hebben een wettelijke garantie van 1 jaar. Na deze termijn kun je in de meeste gevallen via Azerty aanspraak maken op de resterende fabrieksgarantie.

Heb je een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere servicevraag? Neem dan direct contact op met onze serviceafdeling.

E-mail: service@azerty.nl
Telefonisch: 0572 328 120

Meer informatie over garantie

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, artikelen die op voorraad zijn in Raalte kun je meestal dezelfde dag nog afhalen bij de afhaalbalie. Zeker weten dat het al klaar ligt? Wacht op de afhaalbevestiging of neem eerst contact met ons op. De afhaalbalie is van maandag t/m zaterdag geopend.

Bekijk het adres en alle openingstijden.

Kan ik advies krijgen?

We geven graag advies. Stuur een mail naar zakelijkadvies@azerty.nl en beschrijf zo duidelijk mogelijk wat je precies zoekt. Telefonisch advies is niet mogelijk.

Toch liever iemand spreken?

Wij zijn via onderstaand e-mailadres bereikbaar en telefonisch op maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur.

loader
Bezig met laden...