• Snelle levering uit eigen voorraad
  • Scherpe prijzen
  • Persoonlijke service en maatwerk

Klantenservice

  • Voor extra informatie en antwoorden op vragen.
  • Wij denken met je mee en lossen het voor je op.
  • Geen standaard antwoorden, maar service op maat.
  • Elke werkdag bereikbaar via telefoon en e-mail.

Betalen

Betalen bij Azerty is gemakkelijk en veilig. Bekijk hier veelgestelde vragen over betalen bij Azerty. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zelf regelen

Deze vragen stellen onze klanten het meest

Wat zijn de betaalmethodes?

Wij accepteren de volgende betaalmethodes op de website:

  • - iDeal
  • - Op rekening
  • - Creditcard
  • - PayPal (Tot € 500,-)
  • - Apple Pay
  • - Google Pay
  • - Bancontact
  • - Bankoverschrijving

Achteraf of in termijnen betalen is niet mogelijk. Ook verzenden we niet onder rembours. Als je je bestelling komt afhalen bij onze balie kun je ook pinnen.

Hoe werkt de kredietcheck?

Voor alle zakelijke accounts is het mogelijk om betaling op rekening aan te vragen. Na het plaatsen van de order zal ons debiteurenteam de aanvraag beoordelen. Indien goedkeuring niet mogelijk is, nemen we contact op om de order te wijzigen of aanvullende informatie te verstrekken om toch goedkeuring te verkrijgen. De kredietcheck wordt doorgaans binnen 24 uur, maar uiterlijk binnen 48 uur afgehandeld.

Kan ik op rekening bestellen?

Als zakelijke klant heb je de mogelijkheid om op rekening te bestellen, dit kan na een beoordeling van onze financiële administratie. Indien het niet akkoord wordt bevonden zullen wij je hiervan op de hoogte stellen per e-mail. Het verwerken van je order kan hierdoor een werkdag langer duren.

Hoe betaal ik met een cadeaubon?

Om een cadeaubon te verzilveren kun je de code van de cadeaubon als ordercommentaar vermelden bij de bestelling. Het bedrag zal dan handmatig door onze administratie worden verwerkt. Houd er rekening mee dat het een werkdag kan duren voor je dit in je bestelling terugziet.

Mijn betaling is mislukt of geweigerd

Indien je iDeal- of creditcard-betaling is mislukt of geweigerd, kun je ons mailen voor een nieuwe betaallink zodat je de betaling alsnog kunt voldoen. Stuur een e-mail naar verkoop@azerty.nl met als onderwerp: "Nieuwe betaallink". Wil je de betaling op een andere manier voldoen? Neem dan contact met ons op per e-mail en wij zorgen dat de betalingsmethode wordt aangepast.

Ik kan mijn factuur niet betalen

Krijg je een reminder voor een factuur die je niet kan betalen? Reageer dan op die e-mail om samen tot een passende oplossing te komen.

Waarom worden er administratiekosten in rekening gebracht?

Wanneer een bestelling handmatig door een van onze collega’s wordt verwerkt, kost dit tijd en middelen. We brengen dit in rekening zodat we deze persoonlijke service, en het advies dat daarbij hoort, kunnen blijven bieden. Je krijgt hiermee antwoord op je vragen, en zekerheid. Deze collega is er voor jou als klant om terug te bellen. Mensen doen zaken met mensen en dat hebben we hoog in het vaandel staan.

Wil je dit niet, of vind je het te veel voor de service die je krijgt, dan kun je natuurlijk altijd online bestellen bij ons.

Als ik meerdere bestellingen plaats, betaal ik dan per bestelling administratiekosten?

Ja, de administratiekosten worden per bestelling berekend. Als je meerdere producten nodig hebt, raden we aan om deze in één bestelling te plaatsen.

Kan ik een BTW-factuur aanvragen?

Een werkdag na het ontvangen van je bestelling staat de BTW-factuur automatisch in je account en in je mailbox.

Toch liever iemand spreken?

Wij zijn via onderstaand e-mailadres bereikbaar en telefonisch op maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur.

loader
Bezig met laden...
loader
Bezig met laden...